صفحات ۴۰۴ : بررسی و نکات

سئو سایت,بهینه سازی سایت,بهینه سازی وب سایت,سئو سایت

صفحات ۴۰۴ : بررسی و نکات


جلب کردن توجه کاربر یکی از مهم ترین نکات در طراحی صفحات ۴۰۴ میباشد.شما باید توجه کاربر را سریعا به مقصود و هدف خود جذب کنید.کاربران را مطلع کنید که وارد صفحه ۴۰۴ شده اند اما خلاق باشید و با زیبا سازی صفحه دید منفی صفحات ۴۰۴ را از بین ببرید.

توضیح دلیل نمایش صفحه ۴۰۴ به کاربر.خیلی مهم است که به کاربر دروغ نگویید.کاملا صادقانه در یک خط و یا حتی چند جمله برای کاربر توضیح بدهید که چرا ممکن است با این صفحه رسیده باشد.توضیح دهید که ممکن است صفحه حذف شده باشد و یا حتی آدرس اشتباه وارد کرده باشد همچنین گوش زد کنید که این صفحه ممکن است از اشتباه کاربر هم نمایش داده شود و ممکن است وبسایت کاملا ضحیح باشد.همچین از کاربران بخواهید به شما کمک کنند و با ایجاد یک لینک برای گزارش لینک شکسته به شما در اداره ی وبسایت کمک کنند.

لینک های مفید قرار بدهید.حالا که کاربر به صفحه ی مورد نظر خود نرسیده حداقل به او چیزی بدهید که از شما راضی باشد.چند لینک مهم از وبسایت شامل معرفی وبسایت و تماس با ما میتواند بسیار مفید باشد.حتما لینک به صفحه ی اصلی وبسایت را در این صفحه قرار دهید.

باکس جستجو قرار دهید.قرار دادن بخش جستجو در وبسایت باعث میشود که کاربر شما به راحتی در وبسایت جستجو کند.این کار باعث میشود احتمال خارج شدن کاربر از وبسایت شما در لحظه ی برخورد با صفحه ۴۰۴ نزدیک به ۲۰ الی ۳۰ درصد کاهش یابد.

لینک به نقشه سایت.منظور ما در اینجا اصلا نقشه XML نیست.شما باید برای وبسایت خودتان نقشه HTML بسازید و لینک های مهم را به ترتیب در اختیار کاربر قرار بدهید تا بتواند با نگاه کلی به نقشه سایت شناخت بهتری نسبت به بخش های سایت پیدا کند.

آنالیز و بررسی صفحات ۴۰۴

ارورهای ۴۰۴ در گوگل وبمستر تولز

خوب حالا که شما صفحه ی ۴۰۴ خود را ساخته اید وارد پنل گوگل وبمستر تولز خود بشوید.با صفحه ی بالا روبه رو خواهید شد.

 وارد صفحه ی Crawl Errors بشوید و به بخش Not Found بروید.با صفحه ی زیر روبه رو خواهید شد:

صفحه ی ارورهای ۴۰۴

در این صفحه شما میتوانید لینک هایی که ایجاد ۴۰۴ کرده اند را مشاهده کنید.اگر میخواهید منبع ارورهای را پیدا کنید بر روی لینک ها کلیک کنید در صفحه ی باز شده بر روی Linked From کلیک کنید.میتوانید تمام صفحاتی که به آن آدرس خاص لینک داده.اگر ارورها کم است و یا میخواهید کار را با سرعت بیشتری انجام دهید بر روی Download کلیک کنید تا کل آدرس ها در فایل Excel دانلود شود و بتوانید با دید وسیع تری لینک ها را بررسی کنید.

 استفاده مفید از لینک های شکسته و صفحات ۴۰۴

پس از این که لینک های شکسته خود را شناسایی کردید وقت آن رسیده است که پس از رفع مشکل ها آن را به موقعیت برای وبسایتتان تبدیل کنید.

تولید یا بازتولید محتوا برای استفاده از لینک های اشاره شده به وبسایت.زمانی که تعداد بسیار زیادی از سایت ها به یک لینک خراب در وبسایت شما Point میکنند بهترین کار این است که به جای ساختن صفحات ۴۰۴ برای آن لینک محتوا بسازید.

درخواست از مدیران وبسایت ها برای تغییر لینک ها داده شده به وبسایت.از مدیران وبسایت هایی که به شما لینک داده اند درخواست کنید که لینک ها را عوض کنند.با این کار شما هم مشکلات وبسایت خودتان را حل کرده اید و هم میتوانید با دیگر وبسایت ها ارتباط برقرار کنید.

پیشنهاد میکنیم که برای دیدن چند نمونه از صفحات ۴۰۴ زیبا به لینک زیر مراجعه کنید:

صفحات ۴۰۴ زیبا

http://www.seomoz.ir/404-page-best-seo-practices.html


کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: صفحات ۴۰۴, صفحه ۴۰۴, صفحه اختصاصی ۴۰۴, لینک های شکسته, Crawl Errors, گوگل وبمستر تولز, سئو,
نویسنده : marjan
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1395
زمان : 21:42


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.